Wednesday, February 2, 2011

oh ini serius BAHAYA!

assalamualaikum n morning..
ok2.. panik3!!!
tatau nk start tang mana.. tp sies.. keadaan kat cni makin meruncing.. bukan sbb riot cm kt mesir tu ye..
tp sbb BANJIR..ye anak2.. pasal banjir.. even da 2 ari matahari galak memancar.. tp air sungai mengalir makin deras dan telah melimpah ruah dgn rakusnya mnybbkn pekan aku almost 80% digenangi air bah..
hoyeah.. aku dgn jakunnya smlm ptg pergi la melawat tempat kejadian.. n guess what??
whoaaaaaaaaaaa!!
air penuh u!! sies aku sgt takut bawak moto time tu sbb nmpk air bnyk sgt.. smpi adek aku marah kot ak bawak moto x betul... rumah yg area2 kt pekan tu sume da kne pindah kt skola rendah yg brdekatn.. pg ni abg aku kata balai polis air da smpai paras paha.. wowww!! ok.. mksdnya disini aku kne beware.. phone rumah da tak boleh gune.. line da ditutup..
sekarang ni tinggl tunggu masa je elektrik lak akn ditutup... so nye.. ni sume isi rumah tgh gigih mengecas sume elktrcl appliances yg ade trmasukla lappy n hp ku yg hidup segan mati tak mau tu.. oh ye.. sori la aku xdpat nk tnjukkn gmbr keadaan bnjir kt area aku sbbnye.. hp aku xlah canggih mana,,.hahaha.. nk tggu dpt dslr tah zaman ble.. t da kawen mtk laki aku hntaran kamera tu ok x?? * tiada motif!.. ok2.. tsmpi sini je..
see u next time.. ^_^
spill by :
mielovate ^_^

2 comments: