Wednesday, February 23, 2011

gila BUKU

assalamualaikum n salam sjhtra sume..
hahaha.. hari ni aku telah menggedikkan diri untuk meng hupdate belog aku ini.. sebabnye.. em.. entahlah.. nak kata aku da takde keje.. belambak jek.. sok pagi ade kuiz kimia.. tapi lom abes revise lagi.. jotter buk tuk lab kimia esok pn x buat lagi.. report organic chem lg la langsung lum sentuh.. haisy.. ape nak jadi lah dengan kau ni UMI HANIM,, malas bebeno.. suke beno tangguh keje.. hahahha.. * ape lagi.. marah aku cepat!..

ok2.. proceed to the main topik aku nih.. sebenonye aku nk cite pasal bookfair yg sedang berlangsung kt DSI UTM ni.. huhu.. bookfair ni 1st time kot ade kat UTM ni.. n yg bestnya * bak kata dak2 kelas aku la kan.. ade chocolate fair skali.. aku x brape nak bernafsu la tang chocolate tu sbb aku x bape suka makan coklat.. tp yg aku terujaaaaaaaaaaaa gilak ialah kerana adanya BOOKFAIR!! hahahaha.. hoyeah hoyeahh.. aku mmg agak poyo sikit la kan sebab suka buku.. tp mmg suka pon.. aku sanggup perabis duit utntuk beli buku.. hahaha.. tak delah.. sebab dari kecik aku da dididik supaya rajin baca buku.. xkesah la buku ape..  n petang td aku pn dgn bersemangat serta cargasnya pergi DSI tuh tuk g bukfair tu.. lgpn.. kbtulan ko-Q aku ktorang nye punye tutor suruh g DSi tu.. so smbil menyelam minum air la kan..

masuk2 je DSI tuh.. aku da terujak gilakkk.. hahaha.. rambang mata rabun mata segalanya lah.. rasa cm nak beli sume buku2 yang ade kat situ...kalau lah aku bnyak duit mmg aku dah rembat dah 4 5 bijik buku.. tp mengenangkan duit aku yang da semakin susut kt bank tu.. maka aku pn tahan je la nafsu aku nk beli buku2 tu sume.. namun begitu.. * cewah.. aku sempat je beli 1 buku ni.. kt booth PTS.. tajuknya " ONLINE DENGAN TUHAN ". agak menarik tajk dia.. aku baru baca dia punye prakata.. nt kalau aku dah abes baca aku summarize buku tu kat cni.. * kalau aku rajen la  kn,, hahahha..
ok2 dah sampai sini jek.. kne sambung stdy kimiA.. sok pagi kol 10 ade kuiz.. mira pn da mara suh aku stdy.. by the way.. hope u oll have a nice day.. ^_^.. see u soon.. wish me luck too.. hahaha.. tata..

No comments:

Post a Comment