Tuesday, February 1, 2011

[oh! matahari]

cuaca terang! 
assalamualaikum n good day !!hoyeah!hoyeah!
saya sangat lah suke ari ni.. kerana at last MATAHARI kluar!! 
since aku blek uma ari sabtu ri tu smpi la ari.. bru la pg td aku nmpk matahari.. cewah.. time ni la bru nak bersyukur.. ble panas terik je merungut lak kan nt.. apa nk jd..inilah manusia.. harharhar.. :p
btw.. even cuaca da panas tp aku tetap risau coz td g jln2 kt pekan org ramai sume da sibuk pndah.. coz air sungai da melimpah.. deretan kedai2 majoriti da dinaiki air sdlm 1kaki.. even uma aku lom kne tp tetap bersiap2.. dr smlm mak da sibuk pack barang.. td ingtkn nk p bukit gambir uma una.. nk pnjm note hydrogen.. tp mlgnye.. tibe je kt jmbtn grisek moto aku xlepas nk lalu kt situ.. air da melimpah.. kang x pasal2 aku hanyut ngn moto aku skali masuk sungai.. terpaksa la patah balik.. balai polis pn air da naik paras lutut xsilap aku.. haisy.. ni yg risau ni.. jgnla ulang tragedi 2006 dulu.. xsanggup den.. nk blek UTM!!.. oh ye.. xlupe aku harap kawan2 aku yg ade kt mesir sane selamat la.. kecut perut aku bace paper td ade stdnt kne acu ngn pistol.. smge kite kat sini slmt drpd sebarang bencana n mereka yg kt sne selamat dr ancaman.. ini sume ujian dr ALLAH S.W.T.. ok lah.. dlm bz2 pn smpt lg aku wat entry bru.. hehehe.. see u later.. ^_^

spill by:
mielovate ^_^

3 comments:

  1. hujan je kan sekarang. :)
    rindu kat matahari! hehe
    foolow u da :D jenguk2 blog kite eh

    ReplyDelete
  2. qeen: tq.. baek!.. =)
    ff ; hehe.. tengs ..^_^

    ReplyDelete