Tuesday, February 8, 2011

[ 212808022011 ]

assalamualaikum n good night evryone..
hmm.. hari ni aku rasa macam2 sebab 1 risau tentang keadaan kt rumah, 2nd rindu kat mak aku.. entahla.. aku pun tak tau kenapa aku homesick.. maybe sebab aku kesian kat family aku kene kemas rumah aftr banjir ni.. semalam aku call mak aku.. n mak aku kata baru je lepas cuci rumah.. terkilan sebab tak dapat tolong.. nak balek u lambat tp mmgu ni ade quiz kimia.. so tak boleh nak skip kelas minggu ni.. padahal boleh je aku skip sebab ade alasan kukuh.. tp mak tak bagi.. mak suh balek jugak.. belajar lg penting.. rasa macam nak balik rumah minggu ni.. tp syang pulak duit tiket nt.. dahla tak tau lagi boleh ke tak stop kt sri putri nanti.. hmm.. macam2 karenah betul..em.. aku malas nak crte pasal pengalamn banjir kali ni sbb pada aku sume org da tau berite kn.. n pada sape yang tak tau,,.family aku salah 1 kluarga yg jd mangsa banjir.. bkn semudah yg korang nmpk.. pengalamn kali ni ajar aku bnyk ert kehidupan,,.ttg perangai orang.. n yg penting skali kuasa yg Maha Esa.. 1 perkara yang aku baru dapat tau berkaitan bnjir kt tempat aku... masjid kat pekan aku tak dinaiki air banjir.. even kawasan keliling masjid tu habis kne tenggelam air bnjir.. masyaAllah.. kalau nk tgk gmbr boleh klik kt blog ika ni.. dy ade tunjuk gambar tu.. hmm.. ok lah... aku sebenarnye tak de mood sangat sekarang ni.. tak tau la kenapa.. maybe sebab tbe2 je hati ni terusik smle.. sampai sini tuk spillage mlm ni.. see u later.. :)
spill by :
mielovate ^_^

No comments:

Post a Comment