Friday, June 3, 2011

tercium bon*** kau!!!

salam..
okeh.. entry ni ditaip dalam keadaan marah sambil menaip kt keybord dgn kuat2 sampai nak tercabut huruf2 ni gamaknya.. huehhhhhhhhhhhhhhhhhh~! see the post title.. mesti dapat teka la kan tajuk yg *** tu ape.. sorry ter TUUTTT.. sebenarnya aku sangatlah teramat bengang macam hape tak terkira nak cakapnya.. yeh! bengan sebab dihari yg mulia ni boleh pulak kan aku TEReksiden langgar kete sowang makcik mana tah..tengah aku syok2 bawak moto after ambil baju kt kedai kawan aku ni.. secara tiba2 ade 1 kete ni .. 4 wheel .. dia follow blkang moto aku gaya macam nak potong macam tak nak.. aku p bawak la slow sikit, nak bg line dia potong.. pastu aku pn speed la trus.. lepas tu ade ke patut tengah aku sedap speed bawak moto tu boley makcik glamer tu p tekan brek!! what the @$)^(%($!.. dah la kau tak bagi signal makcik oiiiiiiiiiiiii.. tak memasal aku da cium bontot kete kau! huh! nak ngelak kompem2 la x sempat.. naseb baek la badan aku x cedera pape kan.. lau x memang aku saman dah makcik ni.. da la bawak macam kura2.. pastu maen berenti sesuka ati macam jalan tu makcik yg punya lak... huh!! naseb baek la moto aku tu calar sikit je.. kalau x kompem2 lah kan x dapat aku bawak moto tu blek ostel.. kne tahan ngn abg aku.. ni la yg aku x suke bila pompuan yg bawak kete.. bukan nak kondem kaum sendirik.. tp tu la kenyataannya.. bawak ikut law sendiri je.. xpaham aku.. aku tau la aku ni bawak moto je.. k la.. ni je kot... kbye.

No comments:

Post a Comment