Saturday, June 18, 2011

hari pelepasan!

assalamualaikum n salam sejahtera..

yeay!! today is my hari pelepasan dari gerak kerja utk extreme sports.. makanya.. setelah berhempas pulas selama 5 hari tanpa henti, tido tak cukup,, makan terlebih cukup.. akhirnya dpt jugak rehat even tuk 2 hari je.. itupun nak kena study kimia kejap lagi.. oh,, disebabkan hari ni hari pelepasan kami,.. makanya ptg td after zohor aku n lg 8 orang kawan2 aku yg joint gerak kerja tuk extreme sports tu telah menuju ke u-mall skudai.. kenapa g u-mall ye?? ha... sebabnya nak lepaskan gian tgk wayang.. hehehe. dan aku telah mempengaruhi kawan2 aku ni supaya tgk KL GANGSTER even minggu lepas aku dah g tgk.. x senonoh punya budak.. hehehe.. tapi memang berbaloi pun tgk cite ni.. sbb jalan cite dia best n ade pengajaran.. cuma ada lah yg x bestnya time dlm panggung td.. 1st sbb ade budak kecik bwh umo yg buat bising time kami tgk wayang..mcm x sesuai bg ibu bapa yg nak tgk cite mcm tu tp bawak anak kecik yg baru umur 2-3 tahun.. isy3.. kn da bg teladan yg x baek tu namanya.. lg 1 ade 1 group budak2 skola ( mybe skola rendah ) yg duk kt seat depan kami buat bising jugak.. sibuk la nak komen itu ini.. dik oiiiiii.. kalau kome nak komen or bising2 sila lah cakap kat luar ye,.. apa2 pun hari ni mmg best.. dpt gak release otak yg penat n kusut ni.. oh ye.. kesian kat rumate aku..  xsihat n xdpt ikut kami keluar td.. ok.. ni je nak cite.. kbye!. ^_^

No comments:

Post a Comment