Friday, June 10, 2011

KL GANGSTER BEST!!

assalamualaikum n salam sejahtera,..

hoyeah3! makanya pada petang yang indah dan permai ini dengan cargasnye jari jemari ku yang runcing ini meng-hupdate belog aku yang tak berapa nak lawa ini.. hal ini kerana aku sangattttttttttttttttttttttttttt lah excited u know.... nak tau kenapa?? haha.. sebabnya aku baru balek tgok cite KL GANGSTER dgn 2 org klasmate aku.. cik ct anisha yg mcm mak2 tu n cik athirah aziz.. hahha...


yeah! mmg best lah kan cite ni.. tak terkata lah..macam nak p tgok lagi sekali je.. hehe... faktor utamanya aku korbankan rm10 aku semata-mata nak tgok cite sbb ade AARON AZIZ!!
waa.. hensemnya beliau,.. nak mimpikan dia la malam ni.. hehe...

 waaa~~ sangat macho la dia tu.. sies cite ni.. aku tak nak cite banyak2 pasal cite ni.. korang p sendiri baru la tau betapa bestnye cite ni.. mmg mantap2 pelakon dia.. overall cite ni mengisahkan pasal geng2 taiko kt KL tu..watak utama dia op kos lah kan AARON .. haha.. tapi yang lawaknya dalam cite ni sbb ada ZIZAN..dia punya lawak dlm cite ni buat 1 panggung gamat.. sampaikan aku sebdiri keliru,, ni aku tgk cite KL GANGSTER ke maharaja lawak.. mmg berdekah lah.. tp last2 ape jd kt ZIZAN?? ha.. yg tu korang p tgk sendiri.. tak syok la aku cite kat sini.. hehe.. oh lagi satu.. aku perasan dlm cite ni SYAMSUL agak berisi la badan dia.. 
 ada part dlm cite yg buat aku nak termenitis air mata.. agk terharu menengoknya.. aku bg 4.98 bintang cite ni.. haha..tinggi la tu kan?? haha.. lepas ni nak tgok cite yang ade mr bean tu.. selamat menonton.. ^_^

No comments:

Post a Comment