Saturday, January 28, 2012

alhamdulillah..

alhamdulillah..
terima kasih Ya Allah..
dengan kasih sayangMu, tiada yang mustahil..
walaupun tidak sehebat mereka, tapi..aku mampu tersenyum..
walaupun aku tidak sehebat mereka, aku akan buktikan..
aku mampu setanding dengan mereka..

mungkin,,
tika ini, bukan rezeki ku..
mungkin,
diri ini belum cukup baik untuk mendapat kebahagiaan itu,,
mungkin,,
masih belum cukup amalan dan usahaku ini,,
dan mungkin..ada kata dan perilaku yang sumbang..
yang menghalang kejayaan itu..

namun..
aku takkan berputus asa..
takkan mudah berpuas hati..

terima kasih kepadaMu..
atas nikmat Iman, dan Islam..
atas nikmat kesihatan..
atas ujianMu..

buat mereka..
terima kasih buat kalian,,
yang membantuku..
dikala suka dan duka..
jasa kalian akan kukenang ke akhir hayat..
semoga Allah memberkati hidup kalian..
aminn..

1 comment: