Wednesday, August 3, 2011

gedik

assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera..
haha..ini adalah entry dari budak gedik..
bukan gedik yang cakap "itew shukew makan cake tew".. bukan itu ye rakan2.. gedik disini dapat saya definisikan sebagai mengada-ngada nak mintak tampo muka.. hahaha.. okeh fine.. stret to the point of view.. sebnarnya dikala malam sunyi sejuk2 ni..secara tiba otak ni boleh pula terimbau kenangan2 lama.. lama xdelah lama sangat..baru je seminggu lepas..mana taknya kan.. baru seminggu duk rumah da menggedik rindu kat membe2 kt kolej..dah rindu kt kolej MAK TEMAH kesayangan tuh..rindu kt ARKED MERANTI n AYAM GORENG TEMUKUNCI.. tak ke gedik namanya tu.. nanti bila da sampai kolej mula la menggedik tepon mak cakap " mak,anem nak balek minggu ni boleh tak??boley la ea??'' gaya mengada2,, *sila tampar pipi ini selaju mungkin.. haha..
tapi memang serius aku tengah bosan xtau nak buat ape dah kat rumah ni.. hari2 rutin sama.. pagi bangun sahur, ikut mak pegi kebun,balek kemas uma..tghari tido smpi kol 2.bgun semayang..gaduh dgn fathur rahman.ptg g bazar cari kuis puteri ayu RM2.. tlong mak masak..then buka..-.-' boring.. maka tu la sebabnya termuncul perangai gedik ini..almaklumlah.. dari form 4 duk ostel..dah terbiasa duk ostel lama2,tiba2 cuti lama cenggini makanya hampir mati kebosanan sebab ketandusan idea tak tau nak buat apa.. ada jugak terpikir nak buat entry pasal "people who's coloured my life" tp.. macam malas nak taip lama2..haha..*sila tampar pipi ini sekali lagi...ok lah..tangan dah penat taip..sambung main game pulak.. oh ye.. SELAMAT BERPUASA FOR ALL MUSLIMS BROTHERS N SISTERS.. :) RAMADHAN KAREEM..

4 comments:

  1. pastikan entry 'people who's coloured my life' uh ada aku eh..haha :p

    ReplyDelete
  2. cecehhhh..nak jugak..aku da taip sikit..draft je dulu..nt aku auto post je..hehe.tunggu~~

    ReplyDelete
  3. aku pon nak! i tot gedik tu aku.. haha

    ReplyDelete
  4. cik potato..haaha..perasan lah kauuu.. comel blog,.. :p

    ReplyDelete