Monday, December 13, 2010

HABITAT baru

hahaha.. sekarang aku dah ade habitat  habit baru iaitu mengSTALKER belog orang.. ok disebabkan manyak sangat waktu senggang yang tak tau nak dibuat ape.. ok ayat pon da pelik semacam..aku pon mula berjinak-jinak ala-ala kucing parsi p mengada wat belog ni.. hehehe.. dan sekarang aku tengah sibuk mengusha 1 blog ni.. dak utm gk.. heh.. bkn nk ngurat ye.. cume terpegun dgn kecantikan dy.. eh  i mean kecantikan gnbar yang dy amek tu.. cies super duper chantekkkkk.. 1st time tgk sangat lah wowwww!! terkejut nyah.. seb bek tade saket jantung..k la tanak cakap banyak.. ape pon law nk bukti nah tgk ni,..haha.. ok nyamuk ni mmg nk kena..
dengki ngn aku sekarang ni..k nak tido.. selamat malam...

p/s: sori kerana aku merapu x best,,. hehe.. beginner kate kan.

No comments:

Post a Comment